Tekst

Let op: Nieuw privacybeleid

Zorg&Co hanteert per 25 mei 2018 een nieuw privacybeleid.

Bekijken

Zorg&Co logo
Zorg&Co
Hoe werkt het tekst

Hoe werkt het?

Als zorginstelling wilt u voor uw cliënten natuurlijk maar één ding: zorg verlenen van hoge kwaliteit. Het kan wel eens voorkomen dat u een tekort aan eigen medewerkers heeft, er langdurig vervangen moet worden of dat een hele drukke periode zorgt voor gaten in de planning. Wij helpen u graag uit de brand en Zorg&Co voorziet u in deze gevallen direct van betrouwbaar, betaalbaar en flexibel zorgpersoneel. Door zzp-ers in te zetten krijgen uw cliënten zorg van de beste zorgverleners en ook heel belangrijk: ze zien steeds dezelfde vertrouwde gezichten. Doordat wij zelfstandig zijn hebben we veel ervaring opgedaan op verschillende plekken. Hierdoor passen wij ons snel aan in teams op een afdeling binnen de instelling. Voor u is de inzet van zzp-ers in de regel bovendien goedkoper dan de inzet van medewerkers in loondienst. Bij ziekte en verlof heeft u geen kosten en wij zorgen ook zelf voor onze verzekeringen.

Het inzetten van een of meer van zzp-ers, aangesloten bij Zorg&Co, gaat als volgt in zijn werk: wanneer u openstaande diensten heeft, geeft u dat door aan een van de planners op ons kantoor of u gebruik de portal om zelf diensten in te voeren. Zorg&Co zoekt dan snel de geschikte match voor uw zorgaanvraag. De zzp-er die beschikbaar is en past bij de aanvraag wordt vervolgens aan u voorgesteld door middel van het CV. Mocht u hier prijs op stellen, dan is een persoonlijke kennismaking natuurlijk ook altijd mogelijk!

Wanneer de dienst naar tevredenheid gewerkt is, kunt u de betreffende zzp-er en/of een andere collega zzp-er natuurlijk vaker inzetten binnen uw instelling. Wij bouwen graag een duurzame relatie met u op!

De coöperatie is voor u aanspreekpunt bij vragen, het uitzetten van diensten of bij problemen. Wij werken er hard aan dat het niet voorkomt, maar het kan gebeuren dat u een klacht of incident wil melden. Hiervoor hebben wij een onafhankelijke klachtencommissie waar u contact mee kunt opnemen, klachtencommissie. Uw klacht of incidentmelding wordt dan professioneel en vertrouwelijk opgepakt en afgehandeld.

Wij hanteren standaard adviestarieven, echter mag u zich vrij voelen te onderhandelen. Voorwaarde van ons lidmaatschap bij de coöperatie is dat wij voorzien zijn van alle noodzakelijke documenten en kwalificaties om uw cliënten goede zorg te kunnen leveren. Ieder lid heeft een controleerbaar portfolio en Zorg&Co faciliteert daarbij opleidingen en bijscholingen. Zodat de zorg die wij bieden van hoge kwaliteit is en ook gewaarborgd blijft.

Na een dienst vullen wij digitaal de gewerkte uren in. Deze komen automatisch binnen bij de persoon in uw organisatie die geautoriseerd is deze digitale urenbriefjes te accorderen. Na het accorderen worden de uren teruggestuurd naar onze financiële administratie, die vervolgens voor u facturen maakt uit in opdracht van de betreffende zzp-er(s). U betaalt het totaal verschuldigde bedrag dan uit op één rekening, dit is onze derdengeldrekening. Voor u dus ook handig om maar met één rekeningnummer te werken. U betaalt enkel het met de zzp-er overeengekomen tarief en u betaalt nóóit aan de coöperatie!

Wilt u een zzp-er inzetten binnen uw instelling of heeft u behoefte aan een persoonlijke kennismaking?

Neem dan contact met ons op door te bellen of ons contactformulier in te vullen.

Zorg&Co logo
Zorg&Co
Tekst

Let op: Nieuw privacybeleid

Zorg&Co hanteert per 25 mei 2018 een nieuw privacybeleid.

Bekijken

Zorg&Co logo
Zorg&Co

Copyright © Zorg&Co 2018 | Alle rechten voorbehouden

Designpro.nl | Z-IM.nl | Site-Index | Sitemap | Privacybeleid