Tekst

Let op: Nieuw privacybeleid

Zorg&Co hanteert per 25 mei 2018 een nieuw privacybeleid.

Bekijken

Zorg&Co logo
Zorg&Co
Klachten en geschillencommissie tekst

Klachten- en geschillencommissie

Leden van Zorg&Co zijn automatisch aangesloten bij de Klachtencommissie van de coöperatie. Deze Klachtencommissie wordt vertegenwoordigd door 6 personen. Dit zijn zowel (oud)-leden als externe, onafhankelijke personen. De Klachtencommissie behandelt binnengekomen klachten en staat klaar voor leden van Zorg&Co, het bestuur, cliënten en opdrachtgevers, Plaza Diensten en ADZ BV.

Download hier het klachtenreglement en de folder van de Klachtencommissie.

Daarnaast vereist de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) van zzp-ers een aansluiting bij een geschilleninstantie per 01-01-2017. De Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) bepaalt dat zorgcliënten klachten en geschillen over een zorgaanbieder aan een erkende geschilleninstantie moeten kunnen voorleggen. Dit biedt cliënten een laagdrempelig alternatief voor de gang naar de rechter.

Hiervoor hebben we uiteraard ook de Klachtencommissie beschikbaar. Echter, indien een geschil niet opgelost kan worden, dient een geschillencommissie zich erover te buigen. Per 01-01-2017 zijn leden van Zorg&Co dan ook aangesloten bij de geschillencommissie: de Geschillencommissie Zorg Algemeen (website: www.degeschillencommissie.nl)

Zorg&Co logo
Zorg&Co
Tekst

Let op: Nieuw privacybeleid

Zorg&Co hanteert per 25 mei 2018 een nieuw privacybeleid.

Bekijken

Zorg&Co logo
Zorg&Co

Copyright © Zorg&Co 2018 | Alle rechten voorbehouden

Designpro.nl | Z-IM.nl | Site-Index | Sitemap | Privacybeleid