Twee keer per jaar komen wij als coöperatie samen tijdens de Algemene Ledenvergadering. Een belangrijk moment waarop leden meepraten over de koers van de coöperatie, kunnen netwerken met huidige en nieuwe leden, informatie uitwisselen én natuurlijk kunnen genieten van een lekker hapje.
Wat is de Algemene Ledenvergadering?
De Algemene Ledenvergadering is hét moment om samen terug te kijken op het afgelopen jaar, vooruit te blikken op onze plannen. Daarnaast is het voor leden een belangrijk moment om mee te denken over de besluiten en ontwikkelingen binnen de coöperatie. Zo blijf je goed op de hoogte van wat er speelt en wat dit betekent voor jou.
Maar een ALV draait natuurlijk om meer dan alleen ontwikkelingen, resultaten en plannen. Het is ook een mooie gelegenheid om andere leden beter te leren kennen, ervaringen uit te wisselen en te horen hoe collega’s hun werk aanpakken. Uiteraard gebeurt dit onder het genot van een hapje, een drankje en een gezellige sfeer.
Een kleine terugblik
We kijken terug op een zeer geslaagde ALV op de zeer fraaie locatie Stadbroekermolen in Sittard. Er hebben super leuke gesprekken plaatsgevonden tussen de leden en we hebben elkaar allemaal weer een beetje beter leren kennen. Niks is fijner dan te weten dat je er niet alleen voor staat en dat wij als coöperatie elkaar een steuntje in de rug bieden. Oh ja, en vergeet het buffet niet. Dat was ontiegelijk lekker.